تبلیغات
آموزش کسب و کار اینترنتی - 29 قانون شبکه های اجتماعی
 
آموزش کسب و کار اینترنتی
کسب و کار اینترنتی، آموزش کسب و کار اینترنتی، مدیریت کسب و کار اینترنتی، کسب و کار الکترونیکی و مجازی
درباره وبلاگ


آموزش کسب و کار اینترنتی، تجارت الکترونیک (E-Commerce)، بازاریابی مجازی (Virtual Marketing)، ایمیل مارکتینگ (Email Marketing)، بهینه سازی سایت (SEO)، بازاریابی شبکه های اجتماعی
آموزش کسب و کار الکترونیکی،E-business,مدیر کسب و کار الکترونیکی،آموزش تجارت الکترونیکی،E-commerce،بازاریابی مجازی،ایمیل مارکتینگ،Email marketing،بهینه سازی سایت،سئو،افزایش بازدید سایت،SEO،بازاریابی شبکه های اجتماعی،Social Net Work Marketing،بازاریابی محتوایی،Content Marketing،تولیدمحتوا،تبلیغات آنلاین،تبلیغات اینترنتی،Internet advertising،بازاریابی اینترنتی،بازاریابی آنلاین،کسب درآمد از طریق اینترنت، بازاریابی مجازی (Virtual Marketing)،ایمیل مارکتینگ (Email Marketing)،بازاریابی شبکه های اجتماعی (Social Network Marketing)،بازاریابی محتوایی (Content Marketing)،تبلیغات اینترنتی(Internet Advertising) سایت کسب و کار الکترونیکی,بازاریابی مجازی، مدیر کسب و کار اینترنتی، کسب و کار ، اینترنتی ، تجارت ، آموزش کسب و کار اینترنتی

مدیر وبلاگ : فریده ضیایی
Google

در این وبلاگ
در كل اینترنت
View farideh ziaee's LinkedIn profile View farideh ziaee's profile
نویسندگان
پنجشنبه 1395/01/5 :: نویسنده : فریده ضیایی


یادگیری 29 قانون شبکه های اجتماعی برای من بوسیله تماشا، انتظار، تجربه ، آزمون و خطا بدست آمده است. هنگامی که برای اولین بار در شبکه های اجتماعی به فعالیت پرداختم، فقط قوانین اساسی این شبکه ها مشهود بود. دانستن این که کدام قوانین وجود دارند یا کدام یک واقعی اند و یا حتی کدامیک را باید دنبال کرد به نظر کمی مشکل است.

مدیریت کسب و کار اینترنتی ، آموزش کسب و کار اینترنتی

شما چگونه به یادگیری این 29 قانون نانوشته شبکه های اجتماعی می پردازید؟


مایلم در اینجا به شما در دانستن این موضوع که به کدام یک از این قوانین به هنگام اشتراک گذاری مطالب در شبکه های اجتماعی می توانید اطمینان نمایید، کمک کنم.

29 تا از رایج ترین قوانین شبکه های اجتماعی

در اینجا لیستی از 29 قانون شبکه های اجتماعی که اغلب جنبه مثبت دارند ذکر شده است.

قانون همه شبکه های اجتماعی

1. چند بار در روز مطالب خود را اشتراک گذاری کنید، اما هر تکه از پست های خود را هر چند ساعت به اشتراک بگذارید.

2. پاسخ سریع به تمام نظرات.

3. هنر استفاده از هشتگ را بدانید. 1 هشتگ خوب است. 10 هشتگ مناسب نیست.

4. همیشه استفاده از قانون 80/20 را حفظ کنید! سرگرمی اطلاع رسانی به مخاطبان خود را در اولیت قرار دهید و رسیدن به فروش بهتر را در مرتبه بعدی قرار دهید.

5. هنگام صحبت در مورد نام تجاری شرکت تان از ضمیر اول شخص جمع (ما) استفاده کنید.

قانون شبکه اجتماعی توییتر

6. ازارسال پیام خودکار مستقیم به کسانی که شما را دنبال می کنند بپرهیزید.

7. ازتمام 140 کاراکتر استفاده نکنید. به مخاطبان فضای بازتوییت و پاسخ بدهید.

8. از هشتگ یک شرکت دیگر استفاده نکنید.

9. اقدام به خرید دنبال کنندگان نکنید.

10. توییت تان را تماما با کلمات کلیدی پر نکنید.

قانون شبکه اجتماعی فیسبوک

11. خودتان پست خود را نپسندید.

12. هرگز بر روی عکس طرفداران، مشتریان و یا کارمندان بدون اجازه برچسب گذاری نکنید و پستی ارسال نکنید.

13. مردم و یا صفحاتی که مربوط به پست شما نمی شوند را برچسب گذاری نکنید.

14. درخواست پسندیدن، اشتراک گذاری و یا نظر دهی نکنید.

قانون شبکه اجتماعی لینکدین

15. شخصا درخواست برقراری ارتباط دهید. به آنها بگویید که چرا شما خواستار برقراری این ارتباط هستید.

16. پس از اتصال یک پیام "خوش آمدید" ارسال کنید.

17. از همان ابتدای پیوستن به یک گروه به سرعت شروع به فروش محصولاتتان نکنید.

18. فضای حرفه ای این شبکه را نادیده نگیرید.

قانون شبکه اجتماعی گوگل پلاس

19. همیشه کاربرانی را که در مورد پست هایشان اظهار نظر می کنید را پلاس کنید.

20. وقتی پستی را برای اولین بار به اشتراک می گذارید، تفسیر خود را نیز به آن اضافه کنید.

21. مطالب تان را بین حلقه ها به اشتراک بگذارید .

22. از قالب بندی + Google برای متن با حروف درشت ، کج (ایتالیک)، و خط خورده استفاده کنید.

قانون شبکه اجتماعی پینترست

23. از ارائه توصیفی خوب برای پین خود غفلت نکنید.

24. همیشه به منبع اصلی لینک بازگردید وبه آن اعتبار دهید.

25. از تصاویری که هیچ ربطی به محتوای پین شما ندارند و تنها برای گرفتن پین و یا کسب بازدید بیشترهستند استفاده نکنید.

26. فقط اجناس و محصولات خود را پین نکنید.

قانون شبکه اجتماعی اینستاگرام

27. هرگز از مردم نخواهید که شما را دنبال کنند و یا از هشتگ به شکل #tagsforlikes استفاده نکنید که بسیار غیر حرفه ای است.

28. هیچ شخصی علاقه ندارد فیدهایش توسط یک کاربر پر شود.

29. استفاده از هشتگ برای نام تجاری تان مناسب است. تعداد طلایی هشتگها 11 عدد است.

در پست های آینده به تفضیل درباره هریک از این بایدها ونبایدها صحبت خواهیم کرد.


منبع : سئو کار 






نوع مطلب : گوگل پلاس، (Google+)، اینستاگرام، شبکه اجتماعی، لینکدین، فیس بوک، Social Network، شبکه های اجتماعی، مدیریت کسب و کار اینترنتی، کسب و کار اینترنتی، آموزش کسب و کار اینترنتی، کسب و کار، 
برچسب ها : اینستاگرام، پینترست، قانون،
لینک های مرتبط : لیست محبوب ترین شبکه های اجتماعی – قسمت دوم، انواع شبکه های اجتماعی, معرفی شبکه های اجتماعی – قسمت اول،
دوشنبه 1396/06/27 07:45 ق.ظ
Hey there! This is my 1st comment here so I just wanted to give a quick shout out
and tell you I really enjoy reading your posts.
Can you recommend any other blogs/websites/forums that cover the same subjects?

Many thanks!
سه شنبه 1396/05/17 11:02 ق.ظ
Hello there! This post couldn't be written much
better! Looking through this post reminds me of my previous
roommate! He always kept talking about this. I'll forward this article to
him. Fairly certain he's going to have a good read.
Thank you for sharing!
شنبه 1396/05/14 04:46 ب.ظ
Remarkable! Its in fact awesome piece of writing, I have got much clear idea regarding from this paragraph.
پنجشنبه 1396/01/31 12:28 ق.ظ
These are in fact wonderful ideas in on the topic of
blogging. You have touched some fastidious
things here. Any way keep up wrinting.
 
لبخندناراحتچشمک
نیشخندبغلسوال
قلبخجالتزبان
ماچتعجبعصبانی
عینکشیطانگریه
خندهقهقههخداحافظ
سبزقهرهورا
دستگلتفکر


آمار وبلاگ
  • کل بازدید :
  • بازدید امروز :
  • بازدید دیروز :
  • بازدید این ماه :
  • بازدید ماه قبل :
  • تعداد نویسندگان :
  • تعداد کل پست ها :
  • آخرین بازدید :
  • آخرین بروز رسانی :