تبلیغات
آموزش کسب و کار اینترنتی - ویژگی های فروشگاه اینترنتی خوب
 
آموزش کسب و کار اینترنتی
کسب و کار اینترنتی، آموزش کسب و کار اینترنتی، مدیریت کسب و کار اینترنتی، کسب و کار الکترونیکی و مجازی
درباره وبلاگ


آموزش کسب و کار اینترنتی، تجارت الکترونیک (E-Commerce)، بازاریابی مجازی (Virtual Marketing)، ایمیل مارکتینگ (Email Marketing)، بهینه سازی سایت (SEO)، بازاریابی شبکه های اجتماعی
آموزش کسب و کار الکترونیکی،E-business,مدیر کسب و کار الکترونیکی،آموزش تجارت الکترونیکی،E-commerce،بازاریابی مجازی،ایمیل مارکتینگ،Email marketing،بهینه سازی سایت،سئو،افزایش بازدید سایت،SEO،بازاریابی شبکه های اجتماعی،Social Net Work Marketing،بازاریابی محتوایی،Content Marketing،تولیدمحتوا،تبلیغات آنلاین،تبلیغات اینترنتی،Internet advertising،بازاریابی اینترنتی،بازاریابی آنلاین،کسب درآمد از طریق اینترنت، بازاریابی مجازی (Virtual Marketing)،ایمیل مارکتینگ (Email Marketing)،بازاریابی شبکه های اجتماعی (Social Network Marketing)،بازاریابی محتوایی (Content Marketing)،تبلیغات اینترنتی(Internet Advertising) سایت کسب و کار الکترونیکی,بازاریابی مجازی، مدیر کسب و کار اینترنتی، کسب و کار ، اینترنتی ، تجارت ، آموزش کسب و کار اینترنتی

مدیر وبلاگ : فریده ضیایی
Google

در این وبلاگ
در كل اینترنت
View farideh ziaee's LinkedIn profile View farideh ziaee's profile
نویسندگان
فروشگاه اینترنتی درهرلحظه از شبانه روز آماده سرویس دهی به مشتریان است. فروشگاه اینترنتی محدودیت مکانی ندارد و مشتریان می توانند از هر کجا خرید اینترنتی انجام دهند.خریدار می تواند ساعت ها در فروشگاه مشغول بررسی اجناس از قبیل فیلم، موبایل، کتاب و موارد دیگر باشد.فروشگاه اینترنتی هیچ محدودیتی برای تعداد مشتریان ندارد.فروشگاه اینترنتی حق انتخاب بیشتری در اختیار خریداران قرار می دهد.

کسب و کار اینترنتی ، آموزش کسب و کار اینترنتی ، کسب و کار اینترنتی
  در این مبحث می خواهیم ویژگی های یک فروشگاه الکترونیکی خوب را معرفی نمائیم این ویژگی ها را در چندین مورد می توان بررسی نمود که در ذیل به تک تک آنها اشاره می‌کنیم:


1 – کالا:
 یک فروشگاه الکترونیکی خوب فروشگاهی است که کالاهایش متنوع بوده یعنی فقط در یک طیف محصولی نباشد بلکه در چندین طیف ارائه گردد و اگر فروشگاه محصولات گوناگونی دارد حتماً آنها را طبقه بندی کرده، تا خریدی راحت برای مشتریان فراهم کند. مثلاً طیف محصولات آرایشی و بهداشتی را از مواد غذایی و آن را از لوازم منزل جدا کند و در طبقات مختلف جای دهد.

 فروشگاه ها باید در مورد محصولات خود  اطلاعات درستی را به مشتری ارائه دهند. علت اینکه مردم برای خرید به فروشگاه الکترونیکی مراجعه می کنند فراهم بودن  اطلاعات در مورد کالا، قیمت آن و صرفه جویی در زمان است. آنها باید این موارد را در اولویت کاری خود قرار دهند و دورنمای شغلی مناسبی را برای خود فراهم سازند.

2 – ارائه خدمات مناسب به مشتری:
  مسلماً از مواردی که برای هر خریدار بسیار مهم می باشد خدماتی است که یک فروشگاه در ازای خرید محصول ارائه می دهد. انسجام یک فروشگاه در این مسأله باعث خریداران بیشتر می شود. این خدمات می تواند در موارد مختلفی باشد مثلاً یک فروشگاه خوب یک گروه پشتیبانی برای مشتری های خود در نظر می گیرد تا به سوالات آنها در مورد محصولات پاسخ دهند و به مشتریان در انتخاب کالا کمک کنند. فروشگاه های خوب یک سری خدمات رایگان برای مشتریان در نظر می گیرد. این خدمات می تواند در مورد هزینه ی حمل و نقل و یا برای مشتری های که بیش از یکبار از آنها خرید می کنند تخفیفات ویژه ای در نظر بگیرید. 


3 – متقاعد کردن و راهنمایی:
این مسأله مربوط به برقراری ارتباط با مشتری می باشد. مسأله متقاعد کردن مشتری برای خرید از فروشگاه خیلی گسترده می‌باشد. در وهله ی اول یک فروشگاه خوب باید یک ظاهر مناسب و جذاب داشته باشد این فقط مربوط به تجارت در دنیای مجازی نمی شود در تجارت سنتی هم مسلماً یک فروشگاه با ظاهر مناسب مشتری های بیشتری را به خود جذب می کند. یک فروشگاه با ایجاد یک ظاهر مناسب می تواند به مشتری این گونه القا کند که در این مکان حتماً کالای مورد نیازش را پیدا خواهد کرد . 
  سایت یک فروشگاه باید به گونه ای باشد که زمان مورد نیاز برای خرید مشتری را به حداقل برساند، سایت ها باید سرعت بالایی داشته «غیر انبوه» و شلوغ نباشند. و دسترسی به آنها به راحتی امکان پذیر باشد. به گونه ای که افراد به سادگی بتوانند کالای مورد نیاز خود را پیدا کنند. سایت های قابل دسترس و کم تراکم، زمان فروش را کوتاه و میزان تلاشی که مصرف کنندگان باید صرف درک و فهم و چگونگی فروش اینترنتی کنند را اقتصادی می‌سازد.
4 – ایمنی:
  ایمنی سایت فروشگاه های اینترنتی یک مسأله خیلی جدی و مهم است. مصرف کنندگان نسبت به افشای اطلاعات مالی و خصوصی خود نگرانی دارند. فروشگاه ها باید امنیت اطلاعات شخصی و خصوصی مشتری خود را تضمین کنند. و به آنها در مورد چگونگی عملکردشان در این مورد توضیح دهند.   
5 – قیمت گذاری:
  قیمت گذاری در بازار سنتی بر مبنای هزینه صورت می گیرد. در یک زنجیره ارزش عمودی فعالیت ها باید به صورت سلسله مراتبی تعریف شوند بدین منظور که تا مراحل اولیه آن انجام نشود، نتوان مراحل بعدی را آغاز کرد. اما در فروشگاه الکترونیکی قیمت گذاری به صورت عمودی نیست. قیمت گذاری بر مبنای هزینه دیگر پاسخگوی نیاز بازار نخواهد بود.
 - به علت پایین بودن هزینه جستجو در اینترنت قیمت و حاشیه سود نیز کاهش می یابد.
- حذف خرده فروشان در بازارهای الکترونیکی هزینه ها و در نتیجه قیمت تمام شده را پایین می آورد. در فروشگاه های الکترونیکی خوب با ایجاد تنوع بیشتر در کالاها و خدمات، قیمت ها در رنج های مختلفی ارائه می شود تا مشتریان بتوانند بنابر توانایی مالی و میزان رفاه خود، کالا و خدمات متناسب خود را دریافت نمایند. 


6 – ایجاد یک سیستم پرداخت روان و دقیق:
  فروشگاه الکترونیکی ایده آل علاوه بر اینکه باید امنیت سایت خود را تضمین کند باید برای مشتری ها یک سیستم پرداخت آسان و راحت را فراهم کند تا تمامی افراد با هر میزان تحصیلات بتوانند از خدمات فروشگاه بهره مند شوند.موارد ذکر شده در قسمت فوق , نمونه‌های مشروحی از نشانه‌های یک فروشگاه اینترنتی ایده آل و مناسب می باشد. درقسمت ذیل ویژگی های یک فروشگاه اینترنتی را به طور گزینه ای و کلی عنوان می نمائیم .



 ویژگی های فروشگاه اینترنتی:
1. فروشگاه اینترنتی در هر لحظه از شبانه روز آماده سرویس دهی به مشتریان است. 
2. فروشگاه اینترنتی محدودیت مکانی ندارد و مشتریان می توانند از هر کجا خرید اینترنتی انجام دهند. 
3. خریدار می تواند ساعت ها در فروشگاه مشغول بررسی اجناس از قبیل فیلم، موبایل، کتاب و موارد دیگر باشد. 
4. فروشگاه اینترنتی هیچ محدودیتی برای تعداد مشتریان ندارد. 
5. فروشگاه اینترنتی حق انتخاب بیشتری در اختیار خریداران قرار می دهد.
6. ابزار تبلیغی مناسب در جهت فروش محصولات شما. 
7. کاهش هزینه های جانبی نظیر اجاره محل، هزینه ویترین و انبار، فروشنده، خواب سرمایه و غیره نسبت به یک فروشگاه سنتی . 
8. تحویل کالای خریداری شده درب منزل، بیمه بودن کالا و عدم مشکل حمل و نقل.


مبنع : ایران هشدار






نوع مطلب : مدیریت کسب و کار اینترنتی، کسب و کار، کسب و کار اینترنتی، آموزش کسب و کار اینترنتی، 
برچسب ها : فروشگاه، در آمد، خدمات، کالا،
لینک های مرتبط :
دوشنبه 1396/06/27 08:40 ق.ظ
Article writing is also a fun, if you know afterward you can write if not it is complicated
to write.
چهارشنبه 1396/05/18 12:54 ب.ظ
You've made some good points there. I looked on the web for more information about the issue and found most individuals will go along
with your views on this web site.
جمعه 1396/05/13 12:42 ب.ظ
Hello, i think that i saw you visited my website so i came to “return the favor”.I
am attempting to find things to improve my site!I suppose its ok to use some of your ideas!!
دوشنبه 1396/01/28 05:02 ب.ظ
Hi, for all time i used to check webpage posts here early in the
break of day, for the reason that i like to learn more and more.
 
لبخندناراحتچشمک
نیشخندبغلسوال
قلبخجالتزبان
ماچتعجبعصبانی
عینکشیطانگریه
خندهقهقههخداحافظ
سبزقهرهورا
دستگلتفکر


آمار وبلاگ
  • کل بازدید :
  • بازدید امروز :
  • بازدید دیروز :
  • بازدید این ماه :
  • بازدید ماه قبل :
  • تعداد نویسندگان :
  • تعداد کل پست ها :
  • آخرین بازدید :
  • آخرین بروز رسانی :